Dazzy Taco Dressing

Το 2020 η Χριστίνα Λεοντιάδου, ενδυματολόγος και στυλίστρια με έδρα την Αθήνα, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα brand σχετικό με το styling. Ήθελε η ταυτότητά του να έχει κάτι μαγικό, παιχνιδιάρικο και αισιόδοξο, δίνοντας στον κόσμο την ευκαιρία να εκφραστούν μέσω του styling και να πιστέψουν ότι όλα είναι δυνατά.
Brand Naming
Το πρώτο βήμα ήταν η ονοματοδοσία του brand. Η ιδέα ήρθε από την έκφραση “Δεν είναι αυτό που φοράς, αλλά πως το φοράς”. Μεταφέροντας αυτή την ιδέα από την ενδυμασία στην γλώσσα, αντίστοιχα, το από το διαφορετικό συνδυασμό των ίδιων γραμμάτων και κάθε φορά θα προκύπτουν λέξεις με εντελώς διαφορετικό νόημα. Έγινε, λοιπόν, μια αναζήτηση λέξεων σχετικών με την ένδυση και το styling, όπου ο αναγραμματισμός τους θα δημιουργούσε λέξεις με εντελώς άλλο νόημα, που ωστόσο θα έπρεπε να συνδέονται με το αρχικό brief. Έτσι καταλήξαμε στη λέξη “Coat”(Παλτό) της οποίας ο αναγραμματισμός δίνει τη λέξη “Taco”. Ο προσδιορισμός “Dressing” έχει επίσης διττή έννοια, αφου σημαίνει “Ντύσιμο” αλλά και “Σάλτσα”.
Για την ολοκλήρωση του ονόματος προστέθηκε στην αρχή η αργκό Αγγλική λέξη “Dazzy”, που συνδυάζει τις λέξεις “Dashing” (Προκλητικός και Ζωντανός), “Dazzling” (Θαυμαστός) and “Snazzy” (Στυλάτος). Το τελικό brand name: “Dazzy Taco Dressing”
Logotype
Για τη δημιουργία του λογοτύπου, ο στόχος ήταν να οπτικοποιηθεί η ιδέα του ονόματος, οπότε χρησιμοποιήθηκαν τα 4 γράμματα της λέξης “taco”, δηλαδή “c”, “o”, “a” and “t”, τοποθετημένα με έναν τρόπο που η σειρά τους να μην είναι πιο ελεύθερη. Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε είναι η Belwe, μια γραμματοσειρά του 1907, στην οποία προστέθηκε το 1976 η bold εκδοχή της. Το tagline με ολόκληρο το όνομα είναι γραμμένο με την Berthold Akzidenz Grotesk, στην bold και condensed εκδοχή της. Αυτή η δεύτερη γραμματοσειρά με το όνομα γραμμένο με κεφαλαία, προστέθηκε με σκοπό να ισορροπήσει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του brand.
Το πρωτεύον χρώμα του brand είναι ένα έντονο ζωηρό πορτοκαλί χρώμα που να συνδέεται τόσο με την κυριολεκτική έννοια του πικάντικου taco, όσο και με την ταυτότητα του brand.

Motto
Η φράση “Express the mess” επιλέχθηκε ως motto του brand, προσκαλώντας τον καθένα να αποδεχθεί τις προσωπικές του ατέλειες, το προσωπικό του “χάος” και να χαρεί τον ιδιαίτερό του χαρακτήρα. Οι λέξεις “Express”(Εκφράζω) και “Mess” έχουν την ίδια κατάληξη, δημιουργώντας μια ευχάριστη πρόσταξη που ταυτόχρονα εμπνέει, και που μπορεί να αναφερθεί σε κάθε προσωπικότητα.


Brand Manual

Paper Bag
Οι επαγγελματικές κάρτες σχεδιάστηκαν σε δύο παραλλαγές, με τρόπο ώστε να ανοίγουν όπως ένα taco. Χάρτινες σακούλες έχουν ως σχέδιο γράμματα της γραμματοσειράς Belwe τοποθετημένα σε τυχαίες θέσεις κατα μήκος της επιφάνειας.

Business Cards

Website
Scroll

Website – Services

Collages

Οι επαγγελματικές κάρτες σχεδιάστηκαν σε δύο παραλλαγές, με τρόπο ώστε να ανοίγουν όπως ένα taco. Χάρτινες σακούλες έχουν ως σχέδιο γράμματα της γραμματοσειράς Belwe τοποθετημένα σε τυχαίες θέσεις κατα μήκος της επιφάνειας.






Character Design

Social Media – Instagram Posts

Social Media – Instagram Stories