Zillion’s
Τα Zillion’s είναι μια εταιρία με 15 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή χειροποίητου artisanal παγωτού, με συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και 2 καταστήματα εστίασης all-day καφέ-εστιατορίων και πώλησης παγωτού.
ZILLION’S
ICE CREAMS
Το βασικό προϊόν με το οποίο οι περισσότεροι γνωρίζουν το Zillion’s και αυτό που προείχε στην διαμόρφωση και προώθηση του brand είναι τα premium παγωτά, που παράγοται σε σύγχρονη μονάδα παραγωγής.
Η επιλογή της τοποθέτησης του παγωτού ως βασικότερο στοιχείο του brand έχει παίξει σημαντικό ρόλο σε όλες τις εκφάνσεις του.
ZILLION’S
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Τα καταστήματα Zillion’s εκτός από σημεία πώλησης φρέσκου παγωτού, είναι και οι χώροι μέσα από τους οποίους επικοινωνείται η ταυτότητα του brand στους επισκέπτες. Οπότε, εφαρμογές είτε έντυπες είτε ψηφιακές που εμφανίζονται στους χώρους του Zillion’s επηρεάζουν και την ταυτότητα του brand.
Logo Design
Το σημείο εκκίνησης για την προσαρμογή της ταυτότητας του Zillion’s ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το brand θα έπρεπε να επικοινωνηθεί.
Το λογότυπο, που είναι και το σήμα του brand, διατηρήθηκε το ίδιο, καθώς είχε σχεδιαστεί με bold χαρακτήρες και είχε μια δυναμική και έναν χαρακτήρα που δε θέλαμε να χαθεί.
Το σημείο εκκίνησης για την προσαρμογή της ταυτότητας του Zillion’s ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το brand θα έπρεπε να επικοινωνηθεί.
Το λογότυπο, που είναι και το σήμα του brand, διατηρήθηκε το ίδιο, καθώς είχε σχεδιαστεί με bold χαρακτήρες και είχε μια δυναμική και έναν χαρακτήρα που δε θέλαμε να χαθεί.
Οπότε, το rebranding επιδιώχθηκε με πιο ήπιο τρόπο, μέσω του σχεδιασμού άλλων στοιχείων του brand, όπως το look & feel, η χρωματική παλέτα, η τυπογραφία, η διαμόρφωση του tone of voice, ο ορισμός κανόνων για τον τρόπο εφαρμογής του λογοτύπου, και φυσικά η αλλαγή προσέγγισης των έντυπων και ψηφιακών εφαρμογών, καθώς και ο επανασχεδιασμός του packaging των παγωτών.
Πριν
Οπότε, το rebranding επιδιώχθηκε με πιο ήπιο τρόπο, μέσω του σχεδιασμού άλλων στοιχείων του brand, όπως το look & feel, η χρωματική παλέτα, η τυπογραφία, η διαμόρφωση του tone of voice, ο ορισμός κανόνων για τον τρόπο εφαρμογής του λογοτύπου, και φυσικά η αλλαγή προσέγγισης των έντυπων και ψηφιακών εφαρμογών, καθώς και ο επανασχεδιασμός του packaging των παγωτών.
Μετά
Look & Feel
Art Direction
Color Palette
Typography
Ο στόχος ήταν το Zillion’s να περάσει από έναν πιο μίνιμαλ και αυστηρό χαρακτήρα σε έναν πιο φιλικό, άμεσο και χαρούμενο, που με κέντρο τα παγωτά να προτείνει έναν πιο ανέμελο τρόπο ζωής.
Ένα σημαντικό στοιχείο προς αυτή την κατεύθυνση ήταν να δοθούν περισσότερες εικόνες από την καθημερινότητα στα καταστήματα Zillion’s. Επίσης δόθηκε μια πιο χαρούμενη χρωματική παλέτα, με ποπ παλ
Ο στόχος ήταν το Zillion’s να περάσει από έναν πιο μίνιμαλ και αυστηρό χαρακτήρα σε έναν πιο φιλικό, άμεσο και χαρούμενο, που με κέντρο τα παγωτά να προτείνει έναν πιο ανέμελο τρόπο ζωής.
Ένα σημαντικό στοιχείο προς αυτή την κατεύθυνση ήταν να δοθούν περισσότερες εικόνες από την καθημερινότητα στα καταστήματα Zillion’s. Επίσης δόθηκε μια πιο χαρούμενη χρωματική παλέτα, με ποπ παλ χρώματα, και ακολουθήθηκε ένα art direction στις φωτογραφίσεις που να διατηρεί μια γεωμετρία αλλά ταυτόχρονα και μια παιχνιδιάρικη διάθεση, ειδικά σε ό,τι αφορά τις προϊοντικές φωτογραφίσεις.
Τέλος επιλέχθηκαν γραμματοσειρές που να δίνουν μια ισορροπία ανάμεσα στην premium ποιότητα του Zillion’s ως brand παγωτού και στην πιο ανέμελη πλευρά του ως all day χώρου καφέ και εστίασης.
χρώματα, και ακολουθήθηκε ένα art direction στις φωτογραφίσεις που να διατηρεί μια γεωμετρία αλλά ταυτόχρονα και μια παιχνιδιάρικη διάθεση, ειδικά σε ό,τι αφορά τις προϊοντικές φωτογραφίσεις.
Τέλος επιλέχθηκαν γραμματοσειρές που να δίνουν μια ισορροπία ανάμεσα στην premium ποιότητα του Zillion’s ως brand παγωτού και στην πιο ανέμελη πλευρά του ως all day χώρου καφέ και εστίασης.
Σχετικά με τις έντυπες εφαρμογές διατηρήθηκε η παλέτα των δευτερευόντνων χρωμάτων που αποτελείται από 3 παλ χρώματα στους τόνους του λιλά, του mint και του ανοιχτού πορτοκαλί.
Ο κατάλογος έχει μια πιο μίνιμαλ προσέγγιση, ώστε να εστιάζει στην καθαυτή πληροφορία. Το μέγεθος, ωστόσο επιλέχθηκε να είναι Α5 προκειμένου να δείχνει πιο προσιτό στο χρήστη.
Print Applications
Για το σχεδιασμό των νέων ετικετών των συσκευασιών παγωτού, κεντρική ιδέα ήταν η αίσθηση της ροής του παγωτού υπό μορφή κυμάτων, με χρώματα που προσαρμόζονται στην εκάστοτε γεύση. Το λογότυπο επιλέχθηκε να μείνει σε λευκό φόντο προκειμένου να διατηρήσει τον καθαρό χαρακτήρα του, συνοδευόμενα με την ονομασία της γεύσης πάλι προσαρμοσμένη στο χρώμα του παγωτού.
Packaging
Για τα social media του Zillion’s δόθηκε προτεραιότητα στο να γίνει το περιεχόμενο πιο ζωντανό και χαρούμενο. Για το λόγο αυτό προστέθηκαν πολλά videos και illustrations. Ο στόχος ήταν να βρεθεί μια ισορροπία ανάμεσα στην προώθηση των παγωτών και στο lifestyle εντός των καταστημάτων. Ταυτόχρονα η ισορροπία στον πιο μίνιμαλ και premium χαρακτήρα του Zillion’s και στην πιο ανάλαφρη και προσιτή του πλευρά.
Social Media Visual Content
Για την προώθηση εποχιακών ή μη προϊόντων και αναγραφής του μενού εντός των καταστημάτων προστέθηκε μια τριπλέτα οθονών, των οποίων το περιεχόμενο σχεδιάζεται ώστε να υπάρχει ανά τριάδα ομοιογένεια.
Digital Applications